johannanataliegrimbeck

5/3 2013

Publicerad 2013-03-05 23:40:18 i

Blev en god lunch tillsammans med grabbarna!

När jag kom hem så var jag så rastlös och kände bara att jag inte kunde lägga mig i soffan, det räckte liksom med det igår.
Så brist på annat gick jag ut och tvättade bilen.
Kanske inte det bästa för min rygg men jag kom inte på något bättre i just den stunden.
Bra att vara efter klok har jag hört!
- men Bettan blev riktigt snygg iaf!

Var hemma hos min andra halva en stund efter jag varit i stan.
Kände att pluggisen behövde lite socker och lite av mig!!

Kvällen har bestått utav dåligt tv tittande,en jäkla massa sms..började de hela med så fint om hur påskafton skulle firas,men det hela ballade ur (som vanligt) och slutade i fotbolls kommunikation, något som inte föll mig i smaken. Men det lyckades ändå få mig vikandes i sängen ialf,mina tjejer kan dom! KÄRLEK TILL ER!

Nu är det läggdags.

En liten kaka Bengan fick.
Dock är den godaste och finaste bakelsen redan uppkäkad..
#glupska

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela