johannanataliegrimbeck

27/3 2013

Publicerad 2013-03-27 13:28:53 i

Har drömt en massa sjuka drömmar inatt/imorse.
Fattar inte hur det kan bli så konstigt.

Vaknade mitt i en helt absurt dröm, ville då inte somna om för då skulle jag förmodligen hamna i den igen,så jag gick istället upp.

Niklas och jag började göra pannkakor till frukost, inte helt fel!

Efter vi ätit upp och tjötat lite så skulle Niklas till stan för han skulle ut och cykla 4 timmar.
Kunde bara inte låta bli att följa med, va så galet längesen jag överhuvudtaget satt på en cykel.

- Sagt och gjort, nu är jag hemma igen efter en tur på cyklen.
Det var kul samtidigt som jag blev riktigt trött i slutet, haha!
Men härligt ha gjort det och speciellt i det fina vädret som är idag!

Nu ska jag duscha, fixa lite med tvätten och tänka ut lite vad vi kan bjuda på påsk!

Ikväll ska jag hem till Madde.
Vi ska laga mat och bara ha det mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela