johannanataliegrimbeck

25/3 2013

Publicerad 2013-03-25 22:58:24 i

Vaknade utav att Emelie kom och la sig bredvid mig i sängen i morse, kan man inte alltid få vakna upp så?

Efter jag vaknat till liv och vi tjötat lite så gick vi iväg och handlade.
Blev en massa godsaker till brunch!

Mätta och belåtna la vi oss i soffan, kollade på en film och hade det mysigt!

Lämnade sedan av Emla och jag åkte vidare till Falkenberg för att hämta hem mamma.
När vi kom hem så gick vi en lång promenad på 1 mil med Blixten!

Väl hemma igen blev det en dusch,hämtade totte på stationen, åkte hem igen, taco mys och nu har vi kollat en film.

Har ont i halsen så sitter nu med en kopp te i hopp om att må bättre när jag vaknar.
Imorgon är jag ledig igen, blir kvalitetstid med min bror.

Var nere vid havet en sväng innan och rensade huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela