johannanataliegrimbeck

23/3 2013

Publicerad 2013-03-24 00:10:38 i

Hade sovmorgon idag, skönt som tusan!

Gick upp, åt frukost och gick sedan stenis med Jossan och Blixten.

Efter det gjorde jag mig lite i ordning,hämtade Lisa och vi åkte in till stan.
Hittade två byxor och en tröja!
På vägen hem stannade vi på tre toppar och köpte glass, så galet gott och efterlängtat ;)

Har spenderat kvällen på Zorbas tillsammans med tjejerna.
Lite vin,planka och trevligt sällskap, kan inte bli bättre.
Avslutade kvällen med lite bowling, något jag är fruktansvärt dålig på.
Men har haft en fin kväll med flickorna!

Nu ska jag göra mig i ordning inför natten.
Upp om 6 timmar för att jobba,sådär sugen på det.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela