johannanataliegrimbeck

2/3 2013

Publicerad 2013-03-02 15:06:43 i

Efter jag slutade jobba vid halv 10 igår, så gjorde jag i ordning för att sedan möta upp Emelie utanför Oscars!

Lisa fyller år idag, men vi skulle fira henne igår.
Kunde tyvärr inte vara med på middagen osv, men skulle överraska med henne att följa med ut, vilket hon trodde jag inte skulle!
Och visst blev hon överraskad när jag kom in där, hon fattade typ inte vad eller hur.
Men glad blev hon och det var en trevlig kväll!

Alina Devecerski var på Oscars och spelade.
Napa minnen till tusen, dock så var hon inte speciellt bra igår!

Nu är det en ny dag och jag jobbar till10 ikväll och imorgon börjar jag 07.00, yey!

Ha en bra lördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela