johannanataliegrimbeck

17/3 2013

Publicerad 2013-03-17 12:23:53 i

Det blev en mysig kväll igår. Trött som var somnade jag sedan gott i min säng.

Imorse när vi åt frukost gjorde vi något annorlunda.
Vi anmälde oss till tjejvasan 2014.
Jag,mamma,Jossan,Annsofie och Jennifer ska köra!

Och har även fixat så jag ska springa Göteborgsvarvet nu i Maj.
Så nu jäklar!

Sen håller vi ju även på med den lilla Varbergs klassikern, de gör vi ihop med Tim!

Med andra ord finns det inga undanflykter nu med att inte träna,kör bara kör!!

Så de va det.
Nu har jag precis duschat, ska snart göra mig lite i ordning för att sedan åka till min kära kusin Jennifer.
Vi ska bara ha det mysigt en stund.

Ikväll är planen oklar, återstår att se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela