johannanataliegrimbeck

11/3 2013

Publicerad 2013-03-11 12:28:29 i

Idag skulle jag egentligen varit ledig, kändes galet skönt när jag kom hem igår efter att jobbat kväll, och fem helger i rad.

Men imorse när jag vakna av ett sms av chefen där de stod " kan du jobba ikväll och vara ledig torsdag?"
Kändes de som en bra deal.

Så nu jobbar jag ikväll, imorgon kväll och onsdag dag, sen är jag ledig tors-sön, iiiiinte helt fel!

Imorse vaknades jag av en liten chock sådär, alltid trevligt.
Herregud, du är inte klok människa!
Skrämde livet ur mig!

Efter jag lugnat ner mig och pratat lite i telefon en stund,sprang jag in i duschen.
Det blev en snabb sådan, för skulle ut med Blixten innan jag skulle iväg till kiropraktorn.

Lite stressigt sådär,men jag hann med allt.

Det gick bra hos honom också, skönt med glada besked!

Ligger nu i soffan och tar det lugnt.
Ska snart ut med Blixten igen innan det är dags att åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela