johannanataliegrimbeck

Home sweet home

Publicerad 2013-01-11 17:07:12 i

Efter en lång väg hem så är vi äntligen hemma.

Lite borttappade boardingpass precis innan avgång,en borttappad Jessica,de ropar i princip ut våra namn att det är de " last call" dvs spring för livet till flyget, nästan ingen sömn, 3,5 väntetid på Istanbuls flygplats, ett varmt och äckligt flyg därifrån till Köpenhamn ( värsta jag någonsin varit med om, vidrigt,panik ), en liten tåg resa på det och en bilfärd på två timmar ifrån Malmö och vi satt äntligen ut våra fötter på gården!
Rätt skön känsla!

Vi kom in till en helt ny nytapedserad nedervåning, man känner knappt igen sig, hela hallen, och hallen mot tv rummet och trappan upp till oss är omgjort, riktigt fint blev de!

Efter vi kikat runt på det så var det dags för familjen Grimbeck att hämta vår andra familjemedlem, inte mindre än Blixten!
- Herregud vad han blev glad, helt vild.
Stackars lillebror, han hade inte mått bra på dagiset,men nu ska det nog ordna upp sig!
Såååå mysigt att få mysa med honom igen iaf, min favorit kille.

Jag och totte handlade precis mat,jag står för hemmagjorda biffar med potatismos och brunsås,lingon.
Kan det bli en bättre husmanskost efter all skit mat man ätit? Skulle inte tro det, ska bli riktigt gott de här!

Nu ska jag slänga in trött i maskinen.

Senare kommer Elin,Lisa och Emelie hit. Då ska det visas bilder och filmer och prata om vad vi egentligen varit med om på vårat äventyr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela