johannanataliegrimbeck

Helt slut

Publicerad 2013-01-13 16:17:01 i

Jag hade sådan sjuk träningsvärk i kroppen när jag gick ur sängen.

Och nu har jag precis tagit en låååång och varm dusch efter 1 mils skidåkning!
Jag kan knappt röra mig. Vill inte veta hur det kommer kännas imorgon.
Men känns så sjukt skönt att vara igång med träningen igen, nu jävlar, 2013 kommer bli ett bra år!

Nu ligger jag i sängen och ska läsa lite i min bok, har bara några sidor kvar i femtio nyanser av mörker, det är lätt det bästa böckerna jag läst, hurjeda mig!

Ikväll ska jag nog kolla innebandy.
Har varken spelat eller kollat på flera månader.
Kändes som det var dags nu.
Träffa alla lagkompisar!

Mina favoriter och jag innan det var dags för skidåkning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela