johannanataliegrimbeck

15 Januari

Publicerad 2013-01-15 13:50:45 i

Gick upp och åt frukost, gick en promenad med Blixten och sedan kom Niklas och hämtade mig för att åka skidor.

Det var så sjukt jobbigt idag. Eftersom det snöat/snöade så låg det på spåren och det blev så segt.
Inget glid över huvudtaget, och inget fäste..
Riktigt tungt!

Träningsvärken har börjar lätta, värst i ljumskar och i ryggen.
Men igår när jag kom hem vid halv 11 efter jobbet så när jag klev ur bilen så halkade jag på isen på gården, låg halvt förlamad i 7 minuter där ute.. men tillslut kunde jag komma upp.
Slog i svanskotan och revbenen, vilket kändes idag när jag körde.

Men vi kämpade oss igenom några varv, sedan åkte vi till stan och åt på Monark tillsammans med Mia!

Nu är vi i tvååker igen.
Ska dricka kaffe och smaska i oss varsin semla, sen tror jag vi somnar på soffan en stund om jag känner mig och Niklas rätt, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela