johannanataliegrimbeck

Övernattning

Publicerad 2013-02-07 20:12:41 i

Har varit en trött tjej idag. Somnade direkt på soffan efter jag kommit hem ifrån jobbet.

Följde sedan med mamma och blixten ut i kylan för att handla.
Och nu har vi precis ätit lite lax mackor till kvällsmat, inte fel.

Ska packa lite nu, för att sedan åka iväg till skogen till My och Mikael.
Jag ska nämligen vara inneboende där inatt.
Imorgon åker jag och My tillsammans till jobbet, därefter ska vi göra oss i ordning oss hos Mikaela för att sedan åka till Kungsbacka för att gå ut och äta och fira Hanna som fyller 20! Och efter det tillbaka till Varberg för utgång.
Kommer bli en lång dag imorgon med andra ord, men känner på mig att den kommer bli bra :)

Köper nog med mig något gott som vi kan mysa med ikväll.
Men först packa ner allt.. skit mycket som man ska ha med sig helt plötsligt.

Ha en fin kväll!

DU ÄR GALET BRA VÄNNEN!
Finaste mysen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela