johannanataliegrimbeck

21/2 2013

Publicerad 2013-02-21 18:13:50 i

Skulle egentligen varit ledig torsdag-söndag ju.
Men blev inte riktigt så.
Fick jobba extra idag, 7-16.

Men NU är jag ledig hela helgen!! Har jobbat två helger i rad nu så ska bli skönt med en ledig.

Har gått bra på jobbet idag. Hade en speciell uppgift så ja,det var lugnt.

Somnade nu i soffan när jag kom hem.
Och nu ska jag och Jossan ut i mörkret och gå en lång promenad!

Tänkte häromdan att shit vad skönt att jag inte haft näsblod på flera månader.
- skulle nog inte tänkt så.
För nu har jag vaknat två nätter i rad av det bara forsar och får sitta uppe runt 45 min. Sådär kul runt 03.00-03.45, känns rätt surt!
Så på onsdag ska jag till Halmstad igen, yey vad roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela