johannanataliegrimbeck

17/2 2013

Publicerad 2013-02-18 00:46:43 i

Var riktigt trött imorse alltså.
Sov till 11, jag orkade verkligen inte gå upp, helt slut i kroppen!

Gick sedan en riktigt lång promenad med mamma och blixten.
Tog en lång och varm dusch efter det, kollade lite skidor, sov lite till..

Sen åkte vi till Annsofie och Mats, där pratade och fikade vi lite innan jag lämnade dem och åkte till Madde och Tim.

Blev som vanligt bjuden på god mat och efterrätt, kollade en film och tjöta en massa.
Ni är underbara mina favoriter, alltid lika kul med er! Tack för ikväll :)

Avslutade kvällen med lite Johan Falk med mysigt sällskap.

Nu ligger jag i sängen och ska sova!

Imorgon väntas det jobb från 14-22!
Jobbar bara till onsdag denna veckan, så galet skönt.
Så jag får också lite sportlov,härligt ;)

Kvällens godsaker! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela