johannanataliegrimbeck

16/2 2013

Publicerad 2013-02-16 16:18:56 i

Efter jag slutade jobbet igår åkte jag raka vägen hem, gjorde mig i ordning och åkte sedan till Farmor där vi firade hennes födelsedag tillsammans med släkten.

Efter vi umgåtts där och ätit gott åkte jag och min syster in mot stan och Oscar.
Där befann sig även Niklas,Totte och Karin.
Det blev mycket prat och mycket skratt efter vi gått in på bilddagboken och kollat på gamla bilder, herregud!!

Efter en stund kom min saknade vän Alexander tillsammans med sin vän Johan, och en kort stund efter det kom även herr Erik Westerholm!

Prat och god dryck bestod kvällen utav innan vi tog oss en taxi mot Oscars , och där spenderade vi natten!

Somnade sedan gott i Appelviken,mysigt :)

Låg i sängen länge imorse, orkade inte gå upp.
Fick sedan skjuts in till stan för att träffa hela gänget en sista gång innan det flesta skulle åka hemåt!

Hade en rolig kväll igår, tack för det kära vänner!

Nu är jag skit trött.
Ska dricka lite kaffe och lägga mig i soffan, sova en stund och sen kommer Emelie och hämtar mig.
Vi ska spendera kvällen hos Persson.
Thaimat,prat och mys! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela