johannanataliegrimbeck

2/4 2013

Publicerad 2013-04-02 22:38:41 i

Var riktigt trött när jag klev ur sängen, hade nästan ingen röst heller,de första mina arbetskamrater sa när jag kom upp till avdelningen "hur fan låter du?"
- nej de kan man fråga sig.

Det började lugnt på jobbet, men det ändrades snabbt. Full rulle till kl 14.00, för sedan lämnade jag avdelningen för sårutbildning till 16.00!
Väldigt intressant och lärorikt.

Åkte hem, duschade och gjorde mig i ordning lite.
Isabelle kom och hämtade mig,vi hade bestämt oss för att hitta på något kul,inte bara sitta hemma.
Det hela slutade med att vi köpte pizza och satt vid fästningen,tjötade om allt vi missat om varandra de senaste i takt med solnedgången!
Så fruktansvärt mysigt och välbehövligt!
Kära du, tack för ikväll! <3

Nu ligger jag i min säng och tänkte sova.
Jobbar kväll imorgon, men tro de eller ej,jag ska jobba innan dess.
Och inte på vilket ställe som helst..
Nämligen på Ullareds hotellet!
Pappa har nämligen gjort massvis med inredningar till rummen, och jag ska hjälpa till!
Ska bli lite kul att se, innan alla andra ser de när de öppnar!
Kanske ska rista in "Johanna was here" så kanske det en gång kommer med i Ullared? Vore ju något. Eller inte!
Nej jag ska nog allt vara försiktig, man vet inte hur många ögon Boris har i nacken ;) blir säkert en trevlig förmiddag minsann!

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela