johannanataliegrimbeck

17/2 2013

Publicerad 2013-04-17 20:59:43 i Allmänt,

Hej!

Sitter just nu vid köksbordet, lyssnar på musik och väntar på att Andreas och Jerry ska komma.
Det är inte det snabbaste! Vi ska kolla film och äta glass, inte helt fel. Imorse när jag gick upp så var jag vakna var jag så trött, bara önskade att jag hade ett kvällspass istället för dag.  Men när jag väl kollade på klockan såg jag att den var lite för mycket, vaknade halv 7, då brukar jag sitta i bilen på väg in, inte öppna ögonen.. med andra ord blev det lite stressigt, och inte blev det bättre när jag insåg att vi har bytt omklädningsrum, vi byter numera om i källan och  det är en bra bit att gå till avdelningen.
Men snabb som man är hann jag ändå, dock knappt vaken när jag satt på rapporten 07.00!

Dagen gick skapligt fort, vilket alltid är skönt. Direkt när jag kom hem gjorde jag mig i ordning inför dagens träning. Åkte sedan in till Wano, där mötte jag  upp Erik och Oscar. Vi körde några varv och ja det var lika kul idag, dock hade jag så galet ont i röven, det var något helt sjukt.. på så sätt kändes det att jag inte hade cyklat på år..

Efter det har jag bara duschat, slängt i mig lite mat och fixat lite här hemma.
Antar att pojkarna dyker upp snart, de är dom som står för filmen så hoppas de väljer något bra, återstår att se!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela