johannanataliegrimbeck

16/4 2013

Publicerad 2013-04-16 22:16:48 i

En till dag på jobbet är avklarat, gott!
Det har varit mycket idag,men det har gått bra.

Och kan man bli annat än rörd när en patient säger såhär till mig - " Johanna, är du alltid såhär glad? Du sprider sådan energi och glädje omkring dig hela tiden. Du gör mig glad"

Då blir man så varm inombords och det blir kramkalas för hela slanten!
Jag kan inte göra allt,men jag kan göra något.

När jag kom hem bytte jag genast om till cykelkläder och åkte sedan in till wano banan!
Alltså det var så fruktansvärt roligt!
Känns inte som jag lagt av med cyklingen ens,haha.
Go känsla med andra ord.

Nu är jag så trött så ligger faktiskt redan i sängen. När tusan låg jag i sängen såhär tidigt? Minns jag inte ens.

Imorgon väntas det jobb och åter cykling med grabbarna grus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela