johannanataliegrimbeck

Sov gott

Publicerad 2012-09-13 23:14:13 i

Fick klippt bort allt de slitna, vilket var väldigt mycket..
Tycker håret känns kort, men ingen i min familj såg ens att jag klippt mig så kanske inte blev så kort ändå?
- skönt att få bort de slitna och äckliga iaf.

När jag kom hem stod min andra halva på trappen.
Vi har myst och tramsat hela eftermiddagen. Fasen vad jag tycker om dig min bästa vän!

När Elin gick hem så åkte vi till Mimmi och morfar och firade honom lite,åt as god tårta som födelsedagsbarnet hade beställt av Mimmi. Mums!

Åkte direkt därifrån till träningen.
Blev en bra träning för min del, men jag kände mig ändå inte 100.
Vilket jag inte gör nu heller.
Så ligger ner krupen i sängen nu och ska sova!

Jobbar kväll imorgon så får sova ut lite extra och hoppas att jag känner mig bättre när jag vaknar!

- vill ha sol och värme.
- ta mig tillbaka till Napa, den sjukaste veckan jag varit med om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela