johannanataliegrimbeck

30 september

Publicerad 2012-09-30 16:12:46 i

Har precis duschat och ligger nu ihop krupen under täcket, skulle kunna somna när som.

Totte,Tim och jag hade följe hem inatt. Somnade sedan bredvid min bror.
Finns ingen skönare säng än honoms.. Tror jag måste köpa en likadan!

Kom hem runt lunch, åkte sedan direkt till skogen för att hjälpa pappa.
Vägen upp till skogen är rätttt brant, och nu när det regnat så har vägen förstörts.
Så vi lastade massvis med grus på kärran, körde fyrhjulingen ner, kastade ut de på vägen och sen samma runda igen. Jäklar vad tungt i armarna det blev efter några lass..

När vi kom hem igen rensade vi massa med svamp som vi hittat idag!
Finns inget tråkigare.. men de är värt de när man väl får äta svampen!

Ska iväg till min bästa vän nu ikväll. Prata och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela