johannanataliegrimbeck

29 September

Publicerad 2012-09-29 20:23:13 i

Hade en jätte mysig kväll igår.
Skönt att lägga sig i jacuzzin efter en stressig kväll på jobbet.

Vi blev väldigt trötta efter badet, så vi gick och la oss.
Jennifer spelade gitarr för mig och jossan och åh vad mysig de var. Vill med lära mig nu!
Finns det något mysigare att lyssna på?

Efter en stund somnade vi alla i samma säng, trångt men gosigt.

Imorse bakade vi scones och eftermiddagen har vi spenderat på Kungsmässan. Lite saker fick allt följa med mig hem till garderoben!

Nu funderar jag vad jag ska göra med kvällen.
Antingen kryper jag ner i bubbelbadet eller så gör jag mig i ordning för utgång.
Oklart.. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela