johannanataliegrimbeck

15 september

Publicerad 2012-09-16 01:05:34 i

Nu ramlar snart mina ögonlock ner..

Bra dag på jobbet, den gick fort. Skönt!
Åkte till Breared direkt efter jag slutat, blev en massa prat där innan jag åkte hemåt.
Duschade, tog på mig myskläderna och inväntade sedan mina tjejer inför kvällen.

Min Elin kom inte för hon hade för ont i tassen, stackars lilla tjej. Får ta hand om henne någon annan dag helt enkelt!

Tjejerna gick precis och nu ska jag krypa ner i mamma och pappas stora säng, man får passa på när man kan ;)
Dock tar Blixten mer än halva dubbelsängen..

Lite dos av dessa här människorna hade inte varit fel..


https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/985783/images/2012/pic_505509839606ee6501b7ed63.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela