johannanataliegrimbeck

14 September

Publicerad 2012-09-14 12:11:22 i

Fy fan rent ut sagt vad jag drömde inatt.
Har vaknat minst 10 gånger utav att jag stört gråtit. Sen när jag somnade om fortsatte drömmen och jag blev lika förstörd igen.
Om vi säger såhär, Jossan och Totte, lämna aldrig mig!

Åt frukost med mamma. Kollade lite banprofiler inför VM. Vi åker till Holland nästa vecka!

Och nu är vi precis klara med städningen i tvättstugan.
Fy fasen vad vi skrubbat,torkat,fixat och donat. Har tagit två timmar, puh!

Nu ska vi handla lite mat, göra varsin omelett och sedan ska jag fixa matlåda inför kvällen.
14-22 jobbar jag idag, så snart dags att åka!

Vilket dystert väder det är idag! Panik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela