johannanataliegrimbeck

11 September

Publicerad 2012-09-11 22:30:00 i

Oj vilken dag jag haft.

De va kämpigt att gå upp kl 05.45, men vad fanns de för val? Inte att ligga kvar och snooza iaf!

Det gick bra på jobbet, fast att jag var lite trött. Men de får man vara efter 8 dagars ledighet, eller? Eller ska de va tvärtom?!

Direkt efter jobbet åkte jag mot lassabacka för att möta upp tjejerna, men den planen gick sedan upp i rök efter 30 minuters väntan, men va gör de, vi kom fram!

Laget skulle nämligen testa på sidovagnscross idag, hur kul?!

Det var så sjukt roligt samtidigt som de va sjukt jobbigt. Mest för armarna.
Jag ramlade en gång, rakt ner i leran och geggan. Slog i min axel och rygg, men de kändes inte lika mycket då som nu. Utan man körde på som tusan ändå!

Mysen va också där och tränade med son cross. Och jag var ju bara tvungen att köra den med..
Ångrade mig dock när jag kört upp för backarna och hade de blöta,leriga och hala nedförsbackarna kvar.. men de gick ju bra de med, fast hjärtat satt typ i halsgropen.
Har suttit på en cross en gång i hela mitt liv,då körde jag på en åker, nu va det en riktig bana.
Hur tänkte jag egentligen?
Hade totalt glömt av hur man växla, bromsa, koppla och allt va man ska tänka på, men som sagt. Jag överlevde och klarade de!

Så nu har man testat på de, inte sista gången med varken sidvagnen eller crossen inte ;)

Ska bli kul och se hur kroppen känns imorgon..

Jobb 07.00 så nu läggdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela