johannanataliegrimbeck

10 September

Publicerad 2012-09-10 22:55:00 i

Ligger nu i min säng hemma i Varberg.
Känns konstigt att sova i min säng, samtidigt som de känns konstigt att somna själv. Så mycket plats och inte i närheten av så mysigt som de är när man somnar i någons famn.

Har haft en jätte bra vecka i Jönköping.
Har för första gången kört pace med
Tobias, jag var rätt skakis. Men de gick. Vi har varit och myst på en relaxavdelning, ätit på restaurang, skjutit iväg golfbollar ( eller jag försökte iaf skjuta iväg dem..) bowlat har vi också gjort och jag kan nu konstatera att jag är värdelös på de med!
Har hunnit göra massa mysiga saker under veckan som gått, men nu är den tyvärr slut och nu är det tillbaka till verkligheten som gäller.
Börjar redan med jobb klockan 07.00 imorgon, piiiggg tjej som ska upp 06.00, eller?!

Är jätte trött efter dagens resande och hårda träning. Första matchen är redan nästa vecka..

Nej, nu väntar jag på ett samtal innan mina ögonlock får ramla ner.

Sov gott!

Jag älskar dig Tobias Ludvigsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela