johannanataliegrimbeck

1 september

Publicerad 2012-09-02 03:24:08 i

Klockan är snart halv fyra, jag kom precis hem. Ska ta mig en dusch innan jag kryper ner till sängs!

Haft en otroligt skön dag på jobbet idag.

Efter de så tog jag det lugnt innan jag åkte till Elin, där vi lagade mat och förfestade tsm med Lisa och Emla!

Vi åkte sedan till Falkenberg där vi har hållt hus hela kvällen/natten.
Och en sak är säker, de blir vad man gör de till och de är vi bäst på!
Kvällen började inte speciellt kul, men slutade väldigt bra.
Tack värdens bästa tjejer för ikväll.
Och tack världens finaste Isabell för alla kramar och all dans, efterlängtat!

Kan inte lägga mig i sängen efter en utgång, de går aldrig.
Så nu dusch!

Imorgon jobb kl 14.00-22.00!

Kvällens:

Kommentarer

Postat av: Ida Hjalmar

Publicerad 2012-09-02 09:42:38

Men kan man va så snygg??!! :O

Postat av: Hannis

Publicerad 2012-09-02 23:38:06

Inget som slår dig iaf SNYGG IDA!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela