johannanataliegrimbeck

Trött

Publicerad 2012-10-31 23:45:00 i Allmänt,

Massagen som pågick i över två timmar var fantastisk samtidigt som de var sådan smärta. 
Väldigt välbehövligt iaf. Tack Britt-Marie för massagen och alla fina ord! 
 
Har bara tagit det lugnt idag. Lämnade familjen på Landvetter i eftermiddags, de är väl de "jobbigaste" jag gjort idag. 
Är väldigt trött på att hämta och lämna folk på flygplatsen, för jag gör alltid samma sak - sätter mig i bilen hem mot Tvååker istället för ett flyg mot ett varmt land tex..  
Vill så bara ta en sista minuten resa på söndag. Åka iväg. Få värme. 
 
Efter jag och Tim lämnat passagerarna så åkte vi hemåt. En sjukt stor älg krockade med bilen framför Tim, jag låg bakom honom. Kaos. Om inte annat hade de kunnat bli riktigt kaos. Men turen var med oss. 
 
Madde och Tim kom hit med pizza. Vi pratade och kollade grey's. Mysigt avslut på denna dag! 
 
Nu är jag helt slut, men innan jag somnar tänkte gå och ge min hund lite kärlek. 
Sov så gott! 
 
 -Vilken lycka. Kom hem och dansa med mig. Veva lite.  Bara som vi kan. Tillsammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela