johannanataliegrimbeck

27 oktober

Publicerad 2012-10-27 23:42:26 i

Vilken kväll de var igår!
Jag hade sjukt roligt, från början av kvällen till att jag hoppade ur taxin här hemma i natt.
Och jag slapp sova ensam, bara en sådan sak. Mysigt!

När vi vakna var vi lite små trötta.
Jobbet ringde och väckte mig, de fråga om jag var sugen på jobb. Nja, inte riktigt va.. men jag blev extra till imorgon.
Så nu ska jag jobba 7 dagar av 8, rolig vecka jag har framför mig.

Har promenerat nere vid havet, haft överraskning för mamma.
Karin Thyrstedt är nämligen här på besök, som vi ljugit och hållt oss ifrån att säga något, men oj, det blev så lyckat!

Så ikväll har vi haft en riktig mys kväll.
Ätit sjukt god mat, lamm och potatisgratäng.
Pappa är mästerkocken!

Nu ska jag sova hade jag tänkt.
Hoppas mobilen ändrar till vintertid nu inatt, annars kommer jag lite sent till jobbet imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela