johannanataliegrimbeck

22 Oktober

Publicerad 2012-10-22 11:46:14 i

- Det går bra nu!

Kom precis hem från min träningstur.
Skulle springa Munkis med Blixten.
Börjar jobba kl 2 och har lite saker att göra innan jag ska åka vid kvart över 1 så jag sa till mig själv att det får max ta 45 minuter..

Känns bra i början tills jag får panik näsblod som jag haft drygt 10 gånger den senaste veckan.
Såg lite längre fram att de var några som jobbade vid vindkraftverken, sprang dit och de trodde jag blivit nerslagen.
Fast riktigt så illa var det inte, men jag såg inte klok ut. Hela ansiktet och mina kläder, händer.. Vackert!

Fick iaf massvis med papper och vatten av de snälla männen, sedan sprang jag vidare.
Men de där med 45 minuter gick ju åt skogen, så nu har jag lite att ta igen.

Står nu och gör pajer som mamma ska bjuda sina väninnor på ikväll.
Jag ska duscha, få i mig något ätbart,handla och städa också innan jag ska iväg, men de löser sig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela