johannanataliegrimbeck

20 Oktober

Publicerad 2012-10-21 00:44:38 i

Kom precis hem från Elin. Har haft tacomys med tjejerna. Längesen alla sågs tsm, 11 blev vi tillslut men visst saknades de någon! Persson, känn dig träffad.

Riktigt mysigt har vi haft iaf. Skönt att kunna prata med varandra på en bra ljudnivå och Linnea sa en snygg kommentar " är de såhär ni ser ut?" lite så äre, de senaste har vi verkligen bara träffat varandra med alkohol inom oss, skönt att nu bara sitta å tjöta och mysa.

Innan idag så har jag och mamma gått en långpromenad, och den blev faktiskt lång. Vi gick precis milen, inte dåligt.
Sedan myste vi till det med Belgiska våfflor, inte helt fel.

Nu ska jag bara slänga in en maskin tvätt innan jag får krypa ner i min gosiga säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela