johannanataliegrimbeck

19 Oktober

Publicerad 2012-10-20 00:44:46 i

Haft en riktigt bra dag tillsammans med mamma idag. Dock tråkigt väder,men men.

Vi började dagen med en god frukost tillsammans med Niklas ( näheee de va något nytt ) haha!
Sedan gick jag och mamma en långpromenad med Blixten ute i höstvädret, men lite regn skadar väl aldrig..

En snabb dusch efter promenaden för att sedan åka in till stan.
Köpte lite produkter till mig och jag hittade även ett par sjukt mysiga tofflor, kunde inte låta bli att köpa,kommer leva i dem i vinter!

När vi kom hem började vi förbereda oss inför kvällens arbete.
Pappa var ute i garaget och styckade grisen, jag och mamma malde köttet här inne och fixade ingredienserna till korven samtidigt som vi höll på med kvällsmaten.

Det är en väldigt lyx att gå ut till pappa i garaget, få alldeles ny styckade vildsvins bitar för att sedan gå in och lägga dem i stekpannan, de är klass!!
Ihop med köttet blev det potatis och kantarellsås, även svampen har vi plockat själva.
Ingen dålig kväll eller mat, 10 av 10 poäng till oss!

Emelie kom nu lite senare på kvällen och avslutade denna dag perfekt.

Nu ska det sovas.
Imorgon väntas kanske Kungsmässan och senare på kvällen tacokväll med tjejerna :)

4 bilder som beskriver min dag lite mer kortfattat.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-10-20 02:15:48

Ingen dålig tjej du Johanna tänk om man kunde ha en sådan flickvän .

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela