johannanataliegrimbeck

18 Oktober

Publicerad 2012-10-18 12:35:36 i

Igår kände jag mig inte pigg på jobbet, och speciellt inte när jag kom hem.
Ont i huvudet och i min hals..

Vaknade imorse vid 06.30 med samma symtom och kände att det inte var någon ide att gå till jobbet kl 14 idag. Så lika bra att ringa så tidigt så att de kunde fixa någon istället för mig.

Somnade om och nej, jag är inte speciellt pigg nu heller.

Det börjar bli en vana att väcka Niklas och att vi gör frukost tillsammans.
Nu var vi så trötta på pannkakor,omelett,yoggi..så vi försökte komma på något som va roligare att äta, men vi kom inte på något.
Utan vi ställde oss och bakade scones och fixade varsin chailatte.
Gott blev de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela