johannanataliegrimbeck

14 oktober

Publicerad 2012-10-15 00:33:32 i

Finns så mycket jag vill skriva men jag vet inte hur jag ska skriva det eller formulera mig.

Hade iaf en riktigt rolig kväll igår. Jag har verkligen världens finaste vänner och familj.

Somnade i soffan hos Niklas, som Mia hade bäddat så fint åt mig.
Imorse åt vi alla god frukost innan det st dags för mig att åka till jobbet.
Jag var inte särskilt pigg faktiskt.
Men kvällen har varit bra på sjukis.

Nu ligger jag i min kalla säng och funderar på hur jag ska orka gå upp om bara några timmar..

Fick ett fint paket från posten idag.
Beställde en bh för två veckor sedan, visade sig att VD:n var min brors kompis.
Så han skickade med en extra fast i svart som kom nu idag då!
I love it.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela