johannanataliegrimbeck

12 Oktober

Publicerad 2012-10-12 23:44:02 i

Gick en lång promenad med mamma och Blixten imorse.
Det börjar verkligen kyla på nu.

Efter det så åkte jag till stan. Lämnade böcker på skolan, kändes hur knäppt som helst att gå tillbaka dit, och mer knäppt att lämna böcker nu såhär sent.. men roligt att träffa dem igen!

Jag och mysen gick till espresso house för att prata och dricka kaffe.
Vi fick ihop en mysig stund tillsammans innan jag var tvungen att åka mot sjukis.

Har sovit så fruktansvärt dåligt de sista tre nätterna, inte ens värt att skriva hur många timmar jag fått ihop till sömn.
Men nu har jag lite press, för om 7 timmar ska jag vara tillbaka på jobbet och jag måste sova för att orka morgondagen!

Först jobb, sen direkt till Victoria. Laga lite mat och fixa lite innan det blir 20 års fest för tjejen och därefter utgång!
Känner på mig att det kommer bli en bra kväll med nya människor! Trevligt.

Natti

Kommentarer

Postat av: försök lista ut

Publicerad 2012-10-14 22:02:15

du är så sjukt snygg tjejen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela