johannanataliegrimbeck

1 Oktober

Publicerad 2012-10-01 12:04:38 i

Nu är de minsann höst..

När jag gick ut med Blixten imorse, passade jag på att gå till Gööks och köpte färska frallor.
Gjorde sedan i ordning frukosten till grabbarna grus Niklas och Totte.
Färska frallor och kaffe, inte helt fel!

Nu har jag legat i soffan och kollat bilder från napa,balen och studenten. Vilka minnen! Både lycka och sorg.
Har tänkt att de ska komma ut många bilder här när jag väl fått i ordning på lite saker, har kommit på jag nästan inte lagt ut några bilder från den tiden. Men de kommer!

Har precis handlat lite, ska baka paj som jag ska ha med mig till jobbet.
En regnig och höstig dag som denna, då passar bakning bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela