johannanataliegrimbeck

.

Publicerad 2012-10-30 19:57:11 i

Jag är trött på lögner.
Vad ger det en att gå bakom ryggen på folk? är man inte värd mer än de.
"det kommer inte fram" - eller? man är inte helt dum i huvudet, allt kommer fram. På ett eller annat sätt.
Förstår inte hur man tänker.
Folk man tror man kan säga allt till,eller folk som man tar för givet att de är klart att man talar sanning till varandra.
Tänk så fel man kan ha.
Jag är så fruktansvärt trött på allt som har med lögner att göra.

Jag är trött på att få näsblod 20 gånger på en vecka.
I duschen, när jag tränar, kör bil, när jag äter,när jag inte gör någonting.
Jag är trött på att gå runt med ständig huvudvärk varje dag.

Just nu är jag jävligt trött på det mesta.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2012-10-30 20:49:55

Rar fina johanna! Då ska jag säga dig några fint valda ord. Jag tycker om dig så in i bomben & de som ljuger/går bakon ryggen på dig är inte värd din vänskap eller ens din ilska! Glöm aldrig bort att du förtjänar det bästa, är helt fantastisk & älskad av så många som du verkligen förtjänar. De som behandlat dig illa - är de som förlorar på det. Jag finns dag som natt kära du! Massa kärlek från Thorsten 😘

Postat av: Mamma

Publicerad 2012-10-31 09:17:22

Älskade
Är de värda dig? NEJ!
Du är en fantastisk tjej

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela