johannanataliegrimbeck

Mys kväll

Publicerad 2012-11-06 23:19:23 i

Haft en riktig mysig kväll tillsammans med Niklas,Tim och Madde i deras lägenhet. Den är så himla fin och jag känner bara att jag själv skulle vilja ha eget och inreda så som jag vill ha de..

Vi gjorde flygande jacob, åt massvis med gott godis, drack glögg och kollade på ensam hemma 2!
En riktigt bra kväll helt enkelt.

Mycket skratt, och de behövde jag idag!

Imorgon ska jag upp tidigt.
Ska äntligen gå till farbror doktorn. Får se vad han har och säga om mig och vad han kommer hitta på med mig.. återstår att se!

Efter det blir det mys på HÖG nivå.
Det blir asia spa tillsammans med en fin person.

Sov så gott i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela