johannanataliegrimbeck

Hehe

Publicerad 2012-11-01 23:58:47 i

Haft en bra kväll på jobbet. Varit mycket att göra så kvällen har susat förbi, och de är ju bra!

Efter jobbet handlade jag på kvantum. Lämnade Victoria och körde sedan hemåt.
Ställde mig och lagade mat. Det blev köttfärssås.
Stackars Josefin fick jobba dag-kvälls pass idag och bor i Kungsbacka så hon skulle inte åka hem, tyckte då synd om henne och tog uppgiften att göra mat till henne imorgon,ingen dålig arbetskollega inte!

Så det har varit full rulle hela dagen/kvällen.
Dammsugade nedervåningen och gick även ut med Blixten nu när jag kom hem. Allt i ett. Men så äre.

Nu är det dock bara 5 och en halvtimma kvar tills jag ska gå upp igen. Känns sådär. Samtidigt som de kommer va skönt att komma hem runt 4 imorgon när de är fredag!

Ska hinna gå ut med blixten och hämta Victoria innan vi börjar 7, ingen sov morgon inte. Så nu ska jag släcka ner och krypa tätt intill blixten!

Natti från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela