johannanataliegrimbeck

7 November

Publicerad 2012-11-07 17:37:18 i

Har haft en helt underbar dag med mina favorit tjejer My och Mikaela!
- Precis vad vi behövde.

En härlig förmiddag på Asia Spa. Varför gör man inte det oftare för?!

Tusen tack för denna dag tjejer! Ni är fantastiska.

Innan jag gick och hade det skönt var jag hos farbror doktorn.
Fick en remiss till öra,näsa,hals.
Kommer få bränna igen, mmh vad roligt. Eller inte. S m ä r t a !
Äsch, bara jag slipper de här som är nu så blir jag nöjd.

Ikväll kommer jag få min telefon. Efterlängtat om man säger så.. ÄNTLIGEN!
Så nu säger vi adjö till min kära 3GS, den har ändå varit med om mycket och hållt sig någorlunda, inte illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela