johannanataliegrimbeck

29 November

Publicerad 2012-11-29 23:37:02 i

En trött tjej vid namn Johanna Grimbeck ligger nu i sängen, dock inte färdig till att sova, men nästan.

Åkte iväg i tisdags kväll. Hamnade på ett tåg och en buss. Så kan de gå.
Gjorde nästan samma sak imorse,fast utan bussen och vipps så var man i Varberg igen!

Blev inte många timmar sömn inatt.
Jag sover jämt dåligt om jag har en tid att passa.
Men de löste sig bra, sysselsatte mig med annat tidigt imorse än att sova. När en annan visst sov.

När jag kom till Varberg gick jag direkt till systers jobb. Underhöll earnst and young lite.
Sedan kom Niklas, vi åt lunch på blå dörren tillsammans innan han fick lov att köra mig till sjukhuset.

Och där har jag spenderat min kväll.
Kommer även spendera morgondagens kväll där.
Men först lite ärenden..

Natti!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela