johannanataliegrimbeck

1 November

Publicerad 2012-11-01 10:05:39 i

Och hur fort gick inte Oktober?
Hoppas November går lika fort, för då är vi snart i Syd Afrika!

Hade lite svårt att somna, Blixten var lite konstig och förde lite liv..
Vid 5 imorse fick jag gå en promenad med honom, skit läskigt var de. Kallt,grått och fick nästan panik när de var en man som gick efter mig.
Vad tusan gör han uppe kl 5? Jag hade ju ändå min hund som ville ut..

Vid sju skulle hunden ha mat och telefonen ringde 3 gånger, jäkla försäljare!

Tycker egentligen inte om att sova själv. Hoppas jag får någon vid mig inatt med är herr Blixt!

Nu ska jag gå en långpromenad med Lisa :)

Älskar er!

Kommentarer

Postat av: Mimmi Nilsson

Publicerad 2012-11-01 12:21:17

vad gulliga ni är.
var du en liten trollunge. du var så söt, o go
kramar i massor Mimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela