johannanataliegrimbeck

-

Publicerad 2012-11-11 22:38:06 i

Jag förstår inte hur man som person kan förstöra en annan person.
Som man är medveten om att man faktiskt gör.
Men man bryr sig inte om de.
Utan man fortsätter.
Och låtsas som ingenting.

Känner man sig på något sätt kraftfull när man ser hur en person kommer närmare botten?
När man vet att det är en själv som skapat problemen och anledningarna till att personen snart är där.

Men man kanske blir en lyckligare person,ifall man förstör någon annan, vad vet jag.
Man kanske njuter av att se en må skit.
Det måste nästan va så.

Isf hoppas jag att du är riktigt lycklig just nu!

Kommentarer

Postat av: Ida Hjalmar

Publicerad 2012-11-12 19:12:46

Ååååh Johanna!!! Fick en klump i magen när jag läste. Känns som att jag likaväl hade kunnat skriva precis det där... Det suger och är piss :(
Hoppas det blir bättre! Du är grym och en sjukt bra tjej!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela