johannanataliegrimbeck

Min käraste Lisa

Publicerad 2012-05-23 23:54:58 i Allmänt,

Ännu en svettig kväll på jobbet, puh!

Fick prata massa engelska, en familj som kom.
Inte de lättaste att förklara vad Rhode iland eller mangoraja sås är för något.. Men de löste sig.
Har ju ingen meny på engelska precis så fick ju förklara allt.
Fast man kan mer än man tror när man väl står där.

Kom inte hem särskilt snabbt.
Eftersom de va mycket att göra.

Gav upp en sak innan.
Men världens bästa Lisa hjälpte mig.
Åh du gjorde min kväll, hela min vecka.
Du är bäst bäst bäst.

Nu måste jag sova.
Mycket att göra imorgon med..
Skolan, springa hem, möte, plugga osv..
Upp om 6 timmar, yeey..
Natti.

Kom hem till mig min käraste pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela