johannanataliegrimbeck

Home

Publicerad 2012-05-10 23:21:06 i Allmänt,

Ligger nu i min egna säng.
Skönt på ett vis, men tråkigt på ett.
1. Älskar min säng.
2. Hatar att sova ensam.

Var jobbigt att gå upp 04.15, men vad hade vi för val..
Att pussas hejdå på en flygplats i Spanien och veta om att de kan ta lång tid innan vi ses igen är inte de lättaste.
Jobbigt.

Sov för de mesta på planet, skönt.
Niklas hämtade mig, vi åkte sedan till Göteborg för att hämta start lapparna tills på lördag.
Därefter åkte jag till min vän i Veddige.
Och efter de åkte jag till mormor.
Pratade om allt mellan himmel jord.
Jag har världens bästa mormor, hon är så galet fantastisk och underbar.
Love u !

Åkte minsann inte hem efter det besöket heller, utan stannade hos Peter.
Fick massage, välbehövligt!
De tackar vi för. Hoppas de blir bättre.

Ätit god mat här hemma nu på kvällen, Niklas åker imorgon så hade lite " hejdå middag "!

Det är skönt att vara hemma.
Men hade helt och hållet kunnat vara kvar i Spanien ett tag till..

Men tillbaka till verkligheten.
Imorgon blir de hälso dag hela dagen och därefter jobb!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela