johannanataliegrimbeck

home sweet home

Publicerad 2012-05-20 23:46:16 i Allmänt,

Stockholm levererade, åh vi hade så otroligt mysigt!!
Att man inte åker iväg oftare ändå, behöver ju faktiskt inte vara Stockholm man åker till, utan att man bara åker bort en helg.
Vi har haft det fantastiskt mysigt mamma,pappa,syster och jag.

I lördags var vi först på skansen, man måste ju få va lite turist.. Pappa var turist hela helgen ;)
Men vi flickor höll oss till skansen, det räckte liksom.
Men visst var de mysigt, kollade på massa djur ( låter som tre år men det var faktiskt kul, haha ) hade picknick i solen med färska bullar som bakades där i ett litet hus.
Efter några timmar där åkte vi mot shopping gatan..
Handlade en hel del faktiskt, inte fel med lite nytt!
Kvällen spenderades på Engelen, ett restaurang i Gamla stan. Hela bussen var på plats, vi satt i en stor sal, åt otroligt god 3 rätters och det var två killar som spelade och sjöng för oss hela kvällen, även de var fantastiskt duktiga.
Min mobil dog. Vi tog en taxi hem och somnade sedan gott.

Igår när vi vaknade var min mobil fortfarande kaputt. Den skulle kopplas in i itunes, de fick helt enkelt vänta tills jag kom hem och jag var utan telefon.
Vi shoppade lite det sista på förmiddagen, innan vi åt god mat på Berns restaurang innan musikalen dirty dancing.
OCH DEN VAR SÅ SJUKT BRA!
Ni måste se den. Jag kan se om och om och om den igen..

Efter musikalen var det dags för bussresan hemåt. Seg och fruktansvärd. Dansbandsmusik, lite lulliga 45 plussare och jag och jossan var sådär pigga på det klockan 23.00 igår kväll..
Vi kom hem runt 02.00 inatt, trött tjej vaknade imorse för att gå till jobbet.

Min mobil.. ja va ska man säga? alla bilder som är tagna efter februari är gone. Forever. Hur hemskt och tragiskt är de? jag får skylla mig själv att jag inte lagt in de på datorn kanske men.. lätt att vara efterklok.
Jag har varit ledsen över de iaf. Men tur att instagram finns, och tur att jag iaf lagt över Spanien bilderna på datorn, de är jag glad över..

Nu på kvällskvisten har jag skrivit klart ett arbete som jag ska lämna in imorgon, check!
Nu har jag bara 3 arbeten kvar, sen jäklar är skiten över.

Imorgon är det endast 1 vecka kvar till Napa. De är sjukt!

Godnatt

Här är en bild från Stockholm iaf, i lördags ( resten är ju boooooorta, just de...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela