johannanataliegrimbeck

Hatar fåglar i alla sorter

Publicerad 2012-05-15 15:39:38 i Allmänt,

Igår kväll när jag pratade med Tobias så hörde jag hur kråkorna på taket höll på..
Men tänkte att de skulle väl bli tysta snart.
Fast blev de så? Nej!
Jag blev tokig på dem.. Förbannad. Arg.

De hela slutade med att jag fick lägga mig i soffan, utanför mitt rum?!
Tack kråkorna för jag får sova på natten.

Jossans reaktion kl 6 på morgonen " va tusan ligger du här ute för?" nä just precis..

Har inte sovit sådär jätte bra så idag är jag trött.
Kom precis hem från en fruktansvärt meningslös dag.
Prov 8.00, träffat Hallands nyheter om p100, rast från 9.15 - 13.40, sådär kul.

Nu ska jag vila lite innan jobbet 15.30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela