johannanataliegrimbeck

Första doppet, check

Publicerad 2012-05-24 15:42:23 i Allmänt,

Äntligen är matte b över, jag är så jäkla glad!!

Lite betygsamtal, lämnat in böcker och en idrotts lektion är vad vi gjort idag.
Det börjar verkligen kännas att de närmar sig..
Vi spelade fotboll på idrotten, efter det var det bad.
Den som inte bada var badkruka, så jag var ju illa tvungen.
Inte jätte varmt precis, fast helt okej!

Nu är jag hemma.
Håller på att plocka i ordning, hänga ner alla kläder i Tottes rum.
De har visst blir en walk in closet,så blir de när man flyttar hemifrån.
Ska dammsuga lite nu också.
Börjar även kolla till vad jag ska ha med mig på måndag, vad som ska tvättas osv.

Om en stund ska jag,Adam och Mikkis till tre toppar och gå en promenad vid havet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela