johannanataliegrimbeck

.

Publicerad 2012-05-21 23:28:11 i Allmänt,

Helt sjukt med folk. Har inte suttit en minut.
Stänger ju 21.00, men nä.. Gick inte så bra med de idag. 22.00 kom jag därifrån. Helt slut. Galet varmt är det där inne med kan jag säga er..
Tänk er 28 grader utomhus, jag står inomhus, utan någon slags fläkt och en jäkla grill som steker, ja just de..varmt!

Är jätte trött.
Varit en jobbig dag. Blev inte bättre nu ikväll. Allt på på en gång, grattis.

Jag har iaf världens bästa mormor och mamma, ni är bäst! Tack för all hjälp ni ger mig jämt.

Så sant som de är sagt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-22 10:24:41

Så klart att man vill hjälpa en "sån" go tjej.

Du är mitt hjärta. Såg ditt "arbete" i hn,idag. Kanon Ha en bra dag Mimmi

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-22 10:25:36

Så klart att man vill hjälpa en "sån" go tjej.

Du är mitt hjärta. Såg ditt "arbete" i hn,idag. Kanon Ha en bra dag Mimmi

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela