johannanataliegrimbeck

Dagen före

Publicerad 2012-05-11 22:47:19 i Allmänt,

Oj vilket dag.
Gick upp 07.00 från min säng, och nu, 22.30 får jag äntligen krypa ner igen.

Varit på friskis och svettis hela dagen.
En bra dag helt enkelt.

Fick åka ner till skolan, skriva ut papper om provet jag har på tisdag ( vilket jag inte hade en aning om att vi skulle ha med tanke på att jag varit iväg ) känns inte så lockande med tanke på allt jag har att göra i helgen.
Känner att tiden för att plugga historia inte riktigt finns där..

Mamma hämtade mig, åkte hem, tog på mig mina arbetskläder och stack till jobbet.
Kom hem runt halv 10.
Packat lite och tagit mig en dusch.

Imorgon är det Göteborgs varvet.
Startar i tredje ledet kl 14.04.
Hoppas innerligt att de blir okej väder..

Nu sova så jag orkar med morgondagen..

Tänkt att vi gått med varandra från dagis till studenten.
Vad är oddsen?
Hamna i samma klass från dagis till 6an.
Därefter samma klass 7an - 9an.
Väljer samma linje och ska nu stå på flaket tillsammans och fira att skolan är slut.
Efter skolan börjar vi jobba och ska han ska vara på avdelningen nedanför mig, när ska de ta slut? Haha.
Det är ganska galet. 17 års lång vänskap. Men en bättre Adam finns inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela