johannanataliegrimbeck

Äntligen är prinsen hemma

Publicerad 2012-05-04 22:40:10 i Allmänt,

Kvällen slutade inte precis som jag tänkt mig igår.
Det blev ingen utgång.
Men jag hade sjukt kul på förfesten, inga konstigheter alls.
Men ibland kommer det andra saker i vägen så att planeringen spricker, men det gjorde mig inget.
Vi hade varandra, det var det enda viktig i den stunden!
Älskar er allihop.

Idag har vi gått i skolan.
Försov mig, men har en sådan snäll svåger som körde in mig så jag hann.

Efter skolan gick jag och mamma lite i stan, sedan åkte vi hem. Tog de lugnt.

Har hämtat Tobias på stationen och vi har ätit god mat med mamma och pappa.
Nu sitter tobbe där nere och tjötar med Niklas och resten av familjen så medan jag packar de sista.
Imorgon åker jag och älskling till Spanien!!

Inte träffat Tobias på över en månad.
Nu har vi 6 dagar tillsammans.
Äntligen slipper jag somna ensam.
Lycklig tjej!

Mys middag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela