johannanataliegrimbeck

8 månader

Publicerad 2012-05-09 21:44:40 i Allmänt,

Igår hyrde vi en jet ski. Det var galet!
Jäklar vad jag skrek. Och vad jag flög.
Men det var det roligaste jag gjort på länge, fast att de var bland de jobbigaste och galnaste på länge med.
Vet inte hur många gånger mitt huvud ramlade in i Tobias flytväst, gjorde skapligt ont. Vet inte hur många liter saltvatten jag hade i mina ögon när vi var klara, men de var värt de.
Självklart körde jag med, inte fy skam de heller.
Fast tror Tobias föredrog att sitta längst fram än bakom mig.

På kvällen lagade vi god mat, drack gott och åt jordgubbar på balkongen.

Idag har vi haft en hel ledig dag tillsammans.
Jag började med att göra frukost på sängen till Tobias, han hade ju ändå en ledig dag. Så kände att han kunde sova lite extra.
Vi låg i sängen en stund innan vi drog till gymmet en kortis.
Efter de körde vi en lång bit till en fin strand. Där spenderade vi vår efter middag. Klagar inte!

Nu på kvällen har vi varit ute på en restaurang.
Nu ligger jag i sängen, väntar på att Tobias ska göra sig i ordning.
Allt är packat och i ordning.
04.30 åker vi härifrån imorgon ( inatt?!)
10.00 landar jag i Sverige.

Haft 5 fantastiska dagar här i Spanien med pojken min.
Vi behövde de!
Vi har även 8 månader idag, kunde inte sluta på bättre sätt.
Nu är det ett tag tills vi ses igen, vilket självklart är skit jobbigt. Men säg något som vi inte klarar av?
Jag älskar dig av hela mitt hjärta Tobias Ludvigsson.

God natt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela